Tekvizyon Teknoloji Hizmetleri - Tekvizyon Teknoloji Hizmetleri

26 Mayıs 2015 Salı

İşte en hızlı açılan sistem: MontaVista

İşte en hızlı açılan işletim sistemi; MontaVistaİşletim sistemlerinin gelişmesinin pek çok faydası olmasının yanı sıra bu durumun kullanıcılar üzerinde bir de yan etkisi var; kullanıcıları daha sabırsız yapıyor. Artık kimse uzun sürede yüklenen işletim sistemleri ile çalışmak istemiyor. Bunun bilincinde olan bir firma sadece 1 saniyede açılan çok özel Linux tabanlı bir işletim sistemi hazırlad
ı. MontaVistaadındaki bu işletim sistemi, siz PC'nin açma düğmesine bastıktan sadece bir saniye sonra çalışır hale gelebiliyor.

Tabii ki bu inanılmaz hızı sağlamak için MontaVista ufak bir hile kullanıyor. Sistem sadece kendi üzerine kurulmuş olduğu özel donanım ile bu şekilde çalışabiliyor. Bu sayede donanım bileşenlerinin sürücülerini ayrı ayrı yüklemek için vakit kaybetmiyor, çünkü zaten bu ürünleri doğal olarak tanıyor. Diğer yandan bu kadar hızlı çalışan bir işletim sistemi isteyen kullanıcıların bu duruma itirazı olacağını sanmıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nvidia'nın Windows kullanıcıları için GPU ekran sürücülerindeki bir kaç yüksek yoğunluklu hata, kod yürütmesine, DoS ve daha fazlasına yol açabileceğini bildirdi.

Grafik yonga üreticisi Nvidia, grafik sürücülerindeki iki yüksek yoğunluklu hatayı düzeltti. Saldırganlar, etkilenen Windows oyun ...